Klacht: Pure oplichting

op 20 december 2017 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

In 2015 heb ik mij laten overhalen om een samenwerking aan te gaan met bedrijvenpagina. Dat was de grootste fout die ik maar kon maken. De overeenkomst was voor 1 jaar, nadat ik had aangegeven dat de service en de klantbereik ver te zoeken was en ik dus totaal niet blij ben met de verkeerde informatie aan de telefoon ( of ik plek had en door drukte werd benaderd) heb ik er nog een jaar bonus voor gehad.

In die gesprek heb ik ook aangegeven dat ik hoe dan ook de overeenkomst wil ontbinden. Nu krijg ik weer een nieuwe factuur die betaald dient te worden omdat deze overeenkomst schriftelijk opgezegd dient te worden. ( raar aangezien ik nooit schriftelijk de overeenkomst ben aangegaan en nooit wat getekend heb ) Ik heb toen aangegeven dat ik de kosten hiervan niet ga betalen omdat dat niet aan mij verteld was toen ik had aangegeven ermee te willen stoppen. De medewerker heeft toen aangegeven dat ik € 60,- moest betalen voor de gemaakte kosten. Sinsdien wachtte ik op die factuur tot ik een brief van de incasso kreeg. Kortom schandalig en pure oplichting.

Zodra ik van bedrijvenpagina af ben zonder deze kosten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door letsmove