Klacht: Pure oplichting

op 26 augustus 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Donderdag avond 24-8 direct na de loting van Feyenoord via tix.nl 3 vliegtickets naar Manchester geboekt voor 80 eur pp. Via iDeal direct 247.48 betaald. Volgende dag een mail van Tix.nl dat er een fout is ontstaan bij het verwerken van de reservering, dat ze het opnieuw gingen doen en dat ik binnen 24 uur een bevestiging zou ontvangen. Voor de zekerheid even gebeld ( gesprek door tix.nl opgenomen) de medewerker zei dat het goed zou komen. Vrijdag avond krijg ik via een mail van Tix.nl te horen dat ze contact hebben opgenomen met Ryanair maar dat ze de tickets niet bevestigd krijgen bij Ryanair, dat ze het geld terug storten en dat ik maar rechtstreeks bij Ryanair moet boeken. Nadat bekend werd dat Feyenoord moest voetballen in Manchester is bij Ryanair direct de prijs voor een ticket naar Manchester omhoog gevlogen. Ik zou nu voor dezelfde ticket 291 euro pp moeten betalen. Er is dus gewoon nog plaats. Ik voel me dan ook echt genaaid dat ze mijn tickets van 80 euro pp gewoon niet bevestigd hebben ( dus annuleren) omdat ze na mijn reservering de prijs flink omhoog hebben gegooid en er dus meer voor vangen. Echte laaierlichters.

Zoals het hoort, de reservering die we gemaakt en betaald hebben gewoon bevestigen en niet annuleren omdat ze er meer voor kunnen vangen.
Of
De meerprijs welke we hebben als we 3 nieuwe tickets moeten boeken vergoeden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Verschoor