Klacht: PSN accountgeschorst

op 09 augustus 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

mijn zoon is 10jaar en autistisch.nu heeft hij via een audiogesprek van een klasgenootje van hem te horen gekregen dat hij een naaktfoto moest posten, wanneer hij dat niet deed zou hij in elkaar geslagen worden op school. nu heeft mijn zoontje dat gedaan in onschuld omdat hij op de eerste dag na de vakantie geen problemen wilt. Echter is nu zijn account voor een maand geschorst omdat dezelfde pester hem nu via oudertoezicht meteen heeft verraden .mijn zoon heeft wel achteraf meteen het voorval bij zijn moeder aangegeven want hij had zelf wel zoiets van het klopt niet. ikheb gebeld gemaild en via Facebook contact opgenomen en de situatie uitgelegd. de pester wint nu want die kunnen we niet zelf laten bannen omdat audiogesprekken niet af te luisteren zijn.

dat de foto niet kan volg ik helemaal maar om een kind om deze manier nu te duperen vind ik veel te ver gaan. Sony ziet niet in dat op deze manier de pester gewoon het zelfde kan doen bij een ander. ik koop in ieder geval niks meer van playstation want je loopt gewoon op tegen een muur. Ik vind de straf te hoog in mijn ogen had dit best met een week bestraft kunnen worden en de aangever ook minimaal moeten bannen.

ik ben tevreden als de aangever ook geblokt wordt want op deze manier beloont Sony zijn werkwijze en blijft hij altijd onder de radar. ook vind ik de straf te hoog ten opzichte van deze casus. je voelt je helemaal niet begrepen.dit blijkt wel dat ik mijn mails eindigt met Maurice en antwoord krijgt met mijn zoons naam.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Dikhoff