Klacht: Ps4 controller defect

op 28 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 23-12-2015 kreeg ik mijn Playstation 4 van Wehkamp. In het begin merkte ik al dat mijn controller enkele secondes later dan normaal op mijn playstation 4 reageerde. Ik dacht bij mijzelf dat het een ”gewenningsperiode” is en dat het na mate ik vaker zal gaan spelen het over gaat. Helaas was dit niet het geval. Erger werd het wel. Mijn controller staat soms werkelijk waar 30 seconden vast voordat er iets in beweging komt. Zo ook tijdens mijn spel FIFA 16. De poppetjes reageren niet op wat ik indruk. Dit is als gamer behoorlijk irritant. Zodoende heb ik besloten om mijn controller op te sturen. Het gebeurde tevens al na 5 maanden. Na gebeld te hebben deelde Wehkamp mij mee dat ik mijn controller binnen een week terug zal krijgen. Op de vraag of ik in de tussentijd een “leen controller” werd er gezegd dat Wehkamp hier niet aan meedeed. Helaas. Maar een week zonder mijn controller zou opzich moeten kunnen. Helaas werd een week al snel twee weken en na verschillende malen gebeld te hebben, kon geen een medewerker mij vertellen waar mijn controller is. Tot vandaag. Er werd vandaag gezegd dat mijn controller is opgestuurd naar Sony (zonder er weet van te hebben), en dat ik waarschijnlijk extra 2 weken (!!) moet wachten!! dit vind ik als klant van wehkamp een enorme teleurstelling en niet toelaatbaar. Ik heb mijn PlayStation 4 voor de volle pond aangeschaft en haal er niet het ultimale plezier vandaan. Bovendien ga je zo ook niet met klanten om die een bestelling retourneren die al binnen 5 maanden, na aanschafwaarde, terug gebracht wordt. Ik heb daarom besloten om nooit meer iets bij wehkamp te bestellen.

Wanneer ik mijn controller terug kijk.
Of een leen controller waardoor ik mijn plezier niet kwijt raak.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Vervelend dat het artikel niet naar behoren werkt. Je klacht is inderdaad in behandeling bij onze servicedienst. De reparatieprocedure kan 21 dagen duren. Soms moet er voor een artikel onderdelen besteld worden en zijn we afhankelijk van de levering. Je artikel moet door een geauteriseerde reparatiedienst beoordeeld en gerepareerd worden. We willen je vragen om het nog even af te wachten. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Een uitermate ontevreden klant

1 jaar geleden - Goedemiddag. Allereerst hartelijk dank voor uw duidelijke antwoord. In de afgelopen twee weken heeft niemand van uw collega mij een duidelijk antwoord gegeven. Nogmaals dank daarvoor. Waar ik alleen mee zit is dat uw collega mij beloofd had dat het gehele proces niet langer dan 14 dagen zal duren en dat ik deze week mijn controller of een nieuwe controller zal krijgen. Dit zal dus waarschijnlijk met nog een extra week verlengd worden. Ik vind dit bijzonder jammer. Er worden mij dingen beloofd die jullie simpelweg niet kunnen nakomen. Ik hoop alsnog dat mijn controller eerder dan 3 weken terug wordt gestuurd. In het vervolg zouden wij, klanten van wehkamp, het heel fijn vinden als jullie meedenken met de klant om bijvoorbeeld een "leen controller" aan t bieden of simpelweg mensen achter de telefoon die verstand van zaken hebben en niet beloftes maken die niet worden nagekomen. Met vriendelijke groet, Een zeer zeer ontevreden klant

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Onze servicedienst zal uiteraard hun uiterste best doen om je controller gerepareerd retour te sturen. Excuses voor de onstane verwarring. Om je tegemoet te komen hebben we je een cadeaubon gestuurd per e-mail. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 28 mei 2016 om 12:12 geantwoord

Goedemiddag,

Je nam contact met ons op over de reparatie van je controller. We begrijpen dat je het erg vervelend vond dat je gecommuniceerd had gekregen dat het proces maar twee weken in beslag zou nemen.

We hebben je een cadeaubon gestuurd ter tegemoetkoming. Inmiddels zie ik dat de reparatie is afgerond en dat het artikel naar ons is gestuurd. Je zult zo snel mogelijk meer informatie ontvangen via de status pagina.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Heeft op 29 mei 2016 om 13:38 geantwoord

Beste Wehkamp,

Bedankt voor uw reactie. Mijn klacht is logischerwijs nog steeds niet opgelost. Ik heb mijn controller nog steeds niet ontvangen en weet ook niet wanneer ik die wel zal krijgen. Uw collega deelde mij mee dat als een reparatie te lang duurt dat jullie er 1 opsturen. Nou ik kan jullie zeggen dat ik lang genoeg heb gewacht en Ik hoop met heel mijn hart dat ik morgen mijn controller, waar ik tenslotte voor heb betaald, terug krijg!

Een zeer ontevreden klant.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Er is aangegeven door de servicedienst dat dit product nog steeds klaarstaat om terug gezonden te worden. Zodra er meer bekent is en het gehele proces is afgerond zul je bericht ontvangen dat het naar je toegezonden zal worden. Op dit moment is er niet meer informatie beschikbaar en wil ik je vragen dit af te wachten. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - edemiddag, Er is aangegeven door de servicedienst dat dit product nog steeds klaarstaat om terug gezonden te worden. Zodra er meer bekent is en het gehele proces is afgerond zul je bericht ontvangen dat het naar je toegezonden zal worden. Op dit moment is er niet meer informatie beschikbaar en wil ik je vragen dit af te wachten. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Een uitermate ontevreden klant