Klacht: PS3controller defect (binnen garantie termijn)

op 05 april 2013 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nadat ik mijn defecte PS3 controller heb opgestuurd, heb ik niks vernomen van chinadircetsale.nl. Vele mailtjes gestuurd, trackingnummer doorgegeven van het retourpakket etc. Maar helemaal niks, totaal geen repons. Uiteindelijk heb ik vandaag moeten dreigen met klacht.nl, hopende op een goede afhandeling van mijn klacht.

Hieronder de mail van het moment van terug sturen inclusief trackingsnummer van postnl
3SKAAG557408604

Van: Greg Exposito [mailto:[email protected]] Verzonden: zondag 10 maart 2013 08:34
Aan: [email protected]
Onderwerp: defecte controller

Geachte heer/dame,

Door omstandigheden heb ik mijn defecte controller pas gisteren jullie kant op kunnen sturen.
Ik kom er alleen net achter dat ik mijn verloopstekker voor de snellader in de controller heb laten zitten.
Dit stekkertje zit nog in de PS3 controller. Kunnen jullie deze voor mij apart leggen en deze tzt weer terug sturen svp?

G. Exposito Bink
Ranonkellaan 6
1562 AT Krommenie

ChinaDirectSale ([email protected])3/19/13 To: ‘Greg Exposito’

From: ChinaDirectSale ([email protected]) This sender is in your contact list.
Sent: Tue 3/19/13 11:11 AM
To: ‘Greg Exposito’ ([email protected])

Beste Greg

U krijgt van ons altijd een reactie als uw retour is verwerkt wij proberen elke retour binnen 2 weken af te handelen.

China Direct Sale

www.chinadirectsale.nl

Hierna nooit meer wat vernomen , inmiddels is het 5 april.

een nieuwe controller (zie garantie bepaling)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chinadirectsale.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

chinadirectsale.nl

Heeft op 18 april 2013 om 18:52 geantwoord

nieuwe controller toegezonden.

Beste
Bedankt voor uw email,

Bij dezen uw Tracking nummer RT170281875HK

Levertijd is zoals beschreven staat in de advertentie 5-15werkdagen.
Uw tracking nummer kunt u op de volgende pagina rechts invullen : http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Let op : het kan 48 uur duren voordat op de site uw tracking nummer zichtbaar is.

Alle klachten die gemeld zijn door GoryX