Klacht: Tanden bleken, helaas..

op 21 maart 2013 over Prowit in de categorie Beauty & Wellness

Ik ging het voor het eerst doen. Een hoop horrorverhalen tot het werkt niet wisten me altijd ervan te weerhouden. Tot ik via vakantieveilingen voor een bod van 30,00 me toch heb weten overhalen. Vol goede moed er naar toe. Je komt binnen in een soort kapperssalon, ik had me er iets anders bij voorgesteld. De behandeling, verliep allemaal pijnloos, dat was mooi! Dan de bril gaat af, en ik zag het resultaat.. ja het is wel witter. Met een een brede lach op mn gezicht liep ik de deur uit. Eenmaal onderweg in de auto een aantal keer in mn spiegel kijken en na een half uur was er helemaal niks meer van over.. weg 30 euro.. Dus, alsjeblieft laat je niet te snel verleiden door een veiling op vakantieveiling want uiteindelijk ben je dief van je eigen portemonnee.. Maarja wat verwacht je.. een behandeling van 180 euro nu voor 30 euro te krijgen.. hmm misschien wat te naief gedacht. Ohja en de 3 voor mij kregen allemaal de reactie: mooi he, echt verschil he.. jaa klopt de eerste 10 minuten ja..

Ik vind dat ze een goed introductiepraatje hebben, en uitleggen dat je vlekjes kunt zien maar die wegtrekken.. maarja geen verschil, en dus nog steeds gele tanden te zien, is dan wel een terleurstelling, vooral omdat je in je stoel nog denkt, ja idd ik zie verschil!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prowit

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prowit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.kinnaer