Klacht: Nog steeds geen geld ontvangen

op 02 november 2012 over Proteq: Dier & Zorg in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande klacht hebben wij per mail en ondertekend verzonden naar Proteq Dier en Zorg.
———————
Goedemorgen,

Wij hebben een klacht over Proteq mbt onze dierenverzekering.
Hoewel wij de klachtenregistratie op de site h ebben gelezen, zijn wij van mening, dat dit ook sneller moet kunnen.
Derhalve willen wij u verzoeken, de klacht die wij hebben naar de desbetreffende afdeling door te zenden.

klacht:
6 weken geleden diende ondergetekende per post declaraties in .
Proteq zegt deze nooit ontvangen te hebben.
Op advies van een medewerker , heb ik toen digitaal de declaraties opnieuw ingediend.
Hiervan kreeg ik per mail een ontvangstbevestiging.
Er is nog steeds NIET uitgekeerd, zelf ben ik afhankelijk van een invaliditeitspensioen, en kan dus zolang niet wachten.
Vandaag opnieuw gebeld en wat denkt u?
Blijkt dat de declaratie per post na 6 weken boven water is gekomen bij Proteq en nu beschuldigt men mij van fraude.
Ik zou dubbel gedeclareerd hebben.
Als men de brief en datum bekijkt van de declaraties per post, dan ziet men dat ik deze dus 6 weken terug had opgestuurd.
Deze handelwijze vind ik stuitend en weerzinwekkend en ik heb nog steeds mijn geld niet.
Ik verwacht minimaal een reactie met doorzending naar de verantwoordelijke persoon.
Indien u hieraan geen gehoor geeft, zal ik nadere stappen ondernemen.

Hoogachtend
Mw GEJ Haak

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk het declaratiebedrag op de rekening overmaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Proteq: Dier & Zorg in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - VAndaag is het alweer 5 november en het is meer dan 7 weken geleden dat we de declaraties bij Proteq indienden. Tot op de dag van vandaag geen uitkering ontvangen. Wat een waardeloze verzekeraar is dit.

Bericht van

7 jaren geleden - Wij zullen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, op uw klacht reageren.Met vriendelijke groet,Proteq Dier en Zorg verzekeringen

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Gisteren heeft iemand gebeld maar wij EISEN een schriftelijke bevestiging digitaal ondertekend door deze verzekeraar. Geen telefoontjes meer, er wordt van alles beloofd, en onze advocaat van onze verzekering wil dit schriftelijk bevestigd zien.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Vandaag is het 7 november en nog geen enkele schriftelijke reactie gekregen. Ook nog geen geld ontvangen. Wij zijn al druk aan het oriënteren voor bijv Petplan of een andere verzekeraar. Dit is schandalig.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Nog steeds geen reactie op onze klacht , schriftelijk ontvangen. Helaas zitten we tot 1 juli 2013 vast aan dit vreselijke Proteq. We zullen dan ook uitzien naar het einde van de contractsduur en gaan ons dan bij OHRA verzekeren. Dat is een stuk beter, zij krijgen op de hondenfora, waar wij actief zijn zeer goede recencensies. Dus mensen: kom massaal naar OHRA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proteq: Dier & Zorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proteq: Dier & Zorg

Heeft op 12 november 2012 om 07:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op vrijdag 9 november 2012 hebben wij een schriftelijke reactie verzonden aan mevrouw Haak.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Vandaag een brief ontvangen van de directie van Proteq. Zij bieden hierin hun excuses aan. Wij nemen hiermee geen genoegen. Immers: Proteq is niet alleen , 7 weken te laat met de uitkering van het declaratiebedrag, ook ben ik beschuldigd van fraude. Met een simpel excuus nemen wij dus geen genoegen. Minimaal had hier een leuke kadobon voor onze hond tegenover mogen staan. De wettelijke rente van het handelsverkeer biedt weinig compensatie, ( circa € 1,32 ). Wij zullen derhalve deze klacht ook voorleggen aan het KiFiD. Immers: Proteq stelt zelf in haar brief dat zij binnen 2 weken dienen uit te keren. Dit simpele briefje compenseert geenszins, de financiële problemen die ik krijg, als deze niet op tijd geschiedt, aangezien ik afhankelijk ben van een invaliditeitspensioen en WAO. Ik heb geld moeten lenen van familie om boodschappen te doen. Ik vind deze brief niet voldoende om de door ons geleden schade gecompenseerd te zien. Wij zien deze klacht dus niet opgelost, en zullen graag uitkijken naar een nieuwe verzekeraar.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Wij hebben heden, 12 november een klachtformulier ingevuld gericht aan KIFID. Wij eisen een schadevergoeding van € 140,49. Dit zijn namelijk de kosten van de boodschappen die mevrouw niet kon doen, omdat Proteq maar liefst 9 weken wacht met uitkeren. Tevens is onze eis een compensatie voor het beschuldigen van Fraude. Eiser is beschuldigd van fraude ( het dubbel declareren). Het feit dat Proteq haar declaraties niet zorgvuldig behandelt, en kwijt raakt, is verwijtbaar aan eiser. Eiser is afhankelijk van invaliditeitspensioen en WAO , en heeft dientengevolge een lening moeten doen.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Rectificatie: het kwijtraken van declaraties door Proteq, is NIET VERWIJTBAAR aan eiser.

Reactie van de melder van de klacht tisha

7 jaren geleden - Vandaag, 6 december een brief van het KIFID ontvangen te Den Haag. Het KIFID stelt ons , ontvankelijk in onze klacht TEGEN PROTEQ. De OMbudsman wil nadere stukken van ons ontvangen. Wij zijn blij met deze gang van zaken. Het is toch te gek voor woorden , dat je als premiebetalende klant, maar liefst 10 weken moet wachten op uitbetaling van de gemaakte kosten!!!!Voorts is het toch ook te gek voor woorden, dat je geen enkele reactie meer krijgt, op deze pagina? Dit zegt toch veel over de zogenaamde klantvriendelijkheid van proteq. Sterker nog: Zelfs ONZE DIERENARTS heeft een klacht ingediend tegen deze gang van zaken.Kortom: wij gaan voor een kort geding, waarbij PRotecq de kosten die we hebben gemaakt mbt het voorschot op deze langdurige financiëring, de kosten dient te reclameren. HET ERgSTE ook nog: DAT wij voor FRAUDEURS ZIJN UITGEMAAKT, zullen wij ook bij de rechter nader onder de aandacht brengen.

Alle klachten die gemeld zijn door tisha