Klacht: Promotie refund S9 plus nooit ontvangen

op 07 juni 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Meegedaan met de Samsung Promtie refund van euro,100 met de aanschaf van S9 plus. De onlijn inschrijving ging niet vlekkeloos. Na eerste inschrijving kreeg een mail van samsung of ik nog een keertje wilde doen. En daarna nog 3 of 4 keer mails ontvangen om opnieuw te registeren en eindelijk debevestiging ontvangen dat de refund is toegekend en dat ze dit zullken gaan verwerken en deze tzt op mijn rekening zullen storten.
Na navraag te doen wanneer de betaling ging plaats vinden kreeg de melding binnen dat het bedrag is was gestort op de genoemde bank rekening nr. De bank bijschrijvingen gecheckt en geen bedrag ontvangen van de door Samsung opgegeven bedrijf en melding van gemaakt. De ontvangen reactie van Samsung was dat het geld is gestort op de vermelde bank rekening nr op het geregistreerde formulier. Daarop heb ik verzoek gedaan of ik een hardcopy van de registratie formulier kon ontvangen, want 34 keer het verkeerde bankrekening nr verkeerd vermelden lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Reactie na diverse e-mails was dat ze die niet konden verstrekken ivm de privacy wetgeving, vreemd want het zijn mijn gegevens. Samsung is niet staat om een harde bewijs te leveren dat ondergetekende een verkeerde bank rekening nr zou hebben vermeld of dat zij (per abuis) de verkeerde bank rekening nr hebben gebruikt.

Het leveren van een harde bewijs cq alsnog storting van de genoemde 100 euro.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jacobvaneekhout@gmail.com