Klacht: Promotie gratis uhd blu-ray speler + films. Geen registratie ontvangen.

op 14 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb 22 augustus een dure uhd tv gekocht van Samsung. Op deze tv was een promotie dat ik een uhd blu-ray speler zou ontvangen +10 films+ 10 jaar garantie op inbranden vh scherm. In eerste instantie werkte de registratie formulier op de site niet goed, enkele dagen gewacht en toen lukte het. Toe kreeg ik een bevstigingsmail dat ik alleen 10 films zou ontvangen. Contact gehad met Samsung. Ze zeiden dat dit een bekent probleem was en dat ik Op de formulier die ik moest toesturen per post er met de pen bij moest zetten dat het ook om de speler en 10 jaar garantie gaat. Ik zou binnen een week een update krijgen. 2 weken later maar ens gebeld omdat ik niets hoorde. De dame aan de telefoon vertelde mij dat de registratie netjes was gedaan en dat er snel geleverd zou worden. Nu weer een dikke week later maar weer eens gebeld. Ze wist me te vertellen dat de post niet was ontvangen met de registratie formulier en de streepjes code. Moest nog maar een week gaan wachten. Ik krijg het gevoel dat ik van het kastje naar d muur wordt gestuurd door hun. Wat een slechte promotie dit van hun. Zo’n actie doet alleen maar afbraak aan het merk als ze zich zo profileren.

Ik wil graag dat ze vlot tot uitlevering over gaan ipv wachten totdat deze tv versleten is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Oelen