Klacht: projectiescherm kwijt!

op 13 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister een grote bestelling gedaan bij coolblue en zou vandaag arriveren.
Bezorging was mislukt vanwege sorteerfout.
Meteen gebeld Werd verteld dat ze niet wisten waar het projectiescherm was!Ik lees nu zoveel klachten over dit bedrijf,waarom ga je als coolblue zijnde met dit bedrijf in zee als ze nooit op tijd leveren.Vandaag besteld voor 24.00 uur morgen in huis…………niet dus!

op tijd leveren,betere communicatie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Goedemiddag meneer/mevrouw Van Berge, Hartelijk dank voor uw bericht. Kunt u mij het Dynalogic ordernummer toesturen? Dan kan ik met u meekijken. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynalogic

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Van Berge,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door berge100