Klacht: Paperjam tray 3 terwijl er geen tray 3 is

Projectmaterialcontrol op 14 december 2020 over Project Material Control BV (PMC) in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Het betreft een Laserjet Pro 400 color MFP M475dw (serial no: CND8FDH4Jb). Fout melding is een paperjam in Tray 3 terwijl er geen tray 3 is. Door deze foutmelding kan de printer helemaal niet meer gebruikt worden. Via de support kon dit niet opgelost worden en zou wellicht tegen kosten gerepareerd worden. Ondanks dat de garantie verlopen is vinden we dit een slechte oplossing. De dure toners zijn nog goed maar kunnen dus niet meer gebruikt worden.

We zijn tevreden wanneer dit opgelost kan worden. Een reparatie of een vervangende soortgelijke printer. We hebben al een hele lange tijd geen gebruik kunnen maken van deze printer. De aanschafprijs van deze printer was behoorlijk en we verwachten dan ook een goed werkend product.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Project Material Control BV (PMC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Projectmaterialcontrol