Klacht: proef verpakkingen

op 12 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zelf heb gister 11-10-2016 bij mijn folders een proef pakketje van Whiskas gehad. Maar jammer genoeg heeft mijn moeder die niet bij haar folders gekregen. Dit is al eens vaker gebeurt. Ik had wel een tubetje Aquqfresh tandpasta in mijn folder pakket zitten maar mijn moeder had dat niet bij haar folders. Want die was namelijk ook een stukje open gemaakt en er van te voren uit gehaald door de bezorger(s)(ter).

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorger(s)ter hier op aangesproken wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Goedemorgen, de proefpakketjes worden niet overal verspreid dit is een keuze van de klant. Zij bepalen in welke wijken wel of niet wordt verspreidt. Met vriendelijke groet, klantenservice spotta

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. De verspreider van de proefverpakking heeft ons laten weten niet in elke postcode in Nederland de sample te willen verspreiden. De afdeling productie heeft ons laten weten dat het plastic van meerdere Spotta pakketten (zowel met als zonder kattenvoer) niet goed gesloten konden worden deze week. Daarom kan het lijken alsof de proefverpakking eruit is gevallen/gehaald, terwijl de opdrachtgever heeft bepaald dat er geen proefverpakking bij u in het pakket hoort te zitten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door L283