Klacht: Producten niet leverbaar

Kla_91 op 13 september 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op zoek naar een onderdeel van onze pax kast (40246712) welke we 1,5 jaar terug hebben gekocht. Inmiddels drie keer in de Ikea gestaan omdat telkens werd beloofd dat deze op een bepaald moment weer binnen zou zijn. Medewerkers hebben vervolgens geen idee hoe en wat. Vervolgens 1 op voorraad in Zwolle dus helemaal naar Ikea Zwolle gereden. Blijkt dit verkeerd in het systeem te staan en deze niet op voorraad te zijn, maar (uiteraard) over twee weken binnen te zijn. Dit is me al drie keer verteld en het klopt dus niet. In de winkel kom ik niet verder. Via de bellijn krijg ik een automatisch antwoord, welke dus ook niet verder kan helpen. De chat schijnt open te zijn maar bij het openen van de chat komt er meteen de melding te staan dat de chat momenteel gesloten is. Geen ingang te vinden dus terwijl ik met een kast zit die half in elkaar is. Kunnen jullie me hierin helpen?

Lade leveren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kla_91