Klacht: Producten niet geleverd en geen geld terug

op 18 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Enig tijd geleden een bestelling gedaan. Vervolgens gebeld dat er bij de douane extra betaald moest worden. Dit geweigerd en pakket retour gestuurd. Maar tot op heden geen geld terug ontvangen. Ook niet naar verschillende berichten via hun klantenservice.
De status van de bestelling staat op afgesloten, ondanks dat er nog geen geld terug betaald is.

Als het geld aan ons terug betaald is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 18 september 2016 om 22:01 geantwoord

Beste Wim Vens,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling.

De terugbetaling zal 84.60 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 1-5 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door twancindy