Klacht: Producten na een week nog niet ontvangen

op 05 augustus 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb vorige week donderdag 28 juli 7 producten besteld op aktiesport ter waarde van 121 euro. Het is nu 5 augustus en ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen. Ik zou graag zo snel mogelijk mijn producten willen ontvangen of mijn geld terug krijgen.

Ik ben weer tevreden als ik mijn geld terug krijg of als ik mijn producten zo snel mogelijk binnen krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Aktiesport

11 maanden geleden - Beste Lukas Rabbers, Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak dat we jouw zending niet hebben kunnen afleveren. Je hebt inmiddels contact gehad met onze klantenservice. Het creditbedrag is op 09-08-2016 overgemaakt naar jouw rekeningnummer. Ik ga er dan ook vanuit dat je dit inmiddels hebt ontvangen. Alvast een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Aktiesport klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Skympie