Klacht: product zoek nadat het voor reparatie was opgestuurd.

op 15 september 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 20-5-2017 heb ik 2 defecte oordopjes bij de winkel in Lelystad aangeboden. Beiden hadden 2 jaar garantie. Een ervan was relatief goedkoop, deze mocht ik omruilen voor een nieuwe. De andere, de duurdere, is opgestuurd voor reparatie. Ik heb een afhaalbewijs mee gehad. Twee maanden later had ik nog steeds geen bericht over de reparatie vernomen. Aangezien de winkel in Lelystad telefonisch niet bereikbaar is, heb ik gemaild, per whatsapp contact gehad, per facebook en telefonisch met het hoofdkantoor. Na veel contact ben ik er nog steeds niet uitgekomen; blijkt dat er in hun systeem niks van te vinden is. Kortom heel veel moeite voor een setje oordopjes, vele malen van het kastje naar de muur gestuurd, weer terug naar de winkel geweest, afgesproken om het verhaal weer te mailen voor de zoveelste keer. Zeer ontevreden over deze zaak.

Als ik mijn oordopjes gerepareerd weer terug krijg, of van het van de opgestuurde oordopjes een nieuw paar mag ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 september 2017 om 09:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Massih