Klacht: PRODUCT RETOUR MET BEWIJS – GEEN AFWIKKELING

op 06 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Mail verzonden: 6 juli 2017 – 16.14 uur

Retourzending Barcode 3SLFVZ177819172

Met alle respect voor uw onderstaande mail, maar ik dreig nu van het kastje naar de muur gezonden te worden en dat accepteer ik niet. Ik heb schoenen besteld bij Zalando. Als ik dan retourneer mag ik verwachten dat Zalando dit ook correct afwerkt.

1. Ik heb contact opgenomen met PostNL servicepunt in Goor. Hij verwijst mij door naar de Klantenservice van PostNL en ook die heb ik gesproken en mijn 3S nummer doorgegeven aan PostNl.
2. Het bevreemd POSTNL ten zeerste dat ik op deze wijze door jullie wordt behandeld. Onder het 3S nummer staat nl. een antwoordnummer vermeld en dus kan PostNL het pakket niet traceren.
3. Planet Sports is schijnbaar jullie uitvoerder.
4. Het interesseert mij niet welke partner jullie inschakelen. Ik doe zaken met Zalando en niet met Planet Sport. Ik ben straks 14 dagen verder en ik het door mij betaalde bedrag nog steeds niet retour.
5. Ik heb ook contact gehad met PlanetSports. Zij geven aan dat het pakketje wel binnen is – maar dat het pas op 17 juli afgehandeld zal worden. Dat is toch te gek voor woorden!!

Ik verzoek u deze week en zo spoedig mogelijk actie te ondernemen. Mocht ik vrijdag 6 juli geen toezegging van u binnen hebben voor de restitutie van de door mij betaalde som geld ad € 94,90 dan resten mij niet anders dan zaak uit handen te geven van mijn Rechtsbijstandsverzekeraar Interpolis. Het is dan tevens zaak deze gang van zaken maar eens aan de kaak te stellen bij de daarvoor bestemde media.

Als binnen 2 x 24 uur het geld weer op mijn rekening staat. Daarna melding bij de Rechtsbijstand en media.
Hierbij nogmaals mijn gegevens:

Mijn klantnummer: 5306022493
Besteldatum was: 20.06.2017
Bestelnummer was: 10206042226446
Aantal: 1
Bedrag: € 94,90

Op maandag 26 juni jl. heb ik bij de plaatselijk PostNL een retourpakket afgegeven voor Zalando.

Ik heb daarvan een bewijs: zie bijlage
Barcode: 3SLFVZ177819172
Aan: 36008 – 8000ZG

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinand Leferink