Klacht: Product of terugbetaling niet gekregen

Nathalie2020 op 18 april 2021 over Real Deal Pawn Shop in de categorie Algemeen

Op 4 maart 2021 heeft real deal mij voor 234,80 euro opgelicht via eBay. Ze kunnen niet normaal reageren op een mailtje, berichtje of met je bellen want alles wat ze vertellen is grotendeels leugens en ze nemen zelf geen verantwoordelijkheid voor de aankoop en schuiven alles af naar het verzendbedrijf en eBay, terwijl zij hier niet voor aansprakelijk zijn! Tevens geven ze verkeerde informatie (track en trace code, die blijkt te staan op iemand anders adres en naam, en tegen mij volhouden dat ze geen verzendlabel hebben aangemaakt want dat doet eBay ‘zogezegd”). En nu doen ze net alsof ze mij niet kennen en hebben ze mij verteld mijn mail adres te blokkeren.

Ik heb betaald met PayPal maar heb op 11 maart een claim geopend en gesloten na een dreigement vanuit hun, niet wetende dat ik dan mijn aankoopbescherming zou verliezen.

Ik wil heel graag mijn geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Real Deal Pawn Shop nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Real Deal Pawn Shop

1 maand geleden - Beste Nathalie, Het lijkt me wel zo fijn moest u het volledige verhaal en de waarheid hier neerpennen. U bestelde iets via Ebay bij ons. Deze producten neemt Ebay in hun loodsen ter bewaring voor ons tot deze worden verkocht, en Ebay verzorgt de volledige levering van onze producten. Het product dat u kocht werd via Mondial Relay verzonden, en u kreeg de track en trace hiervoor. Er bleek iets verkeerd gelopen te zijn, want u gaf aan dat de track en trace niet klopte. Wij hebben toen meteen een onderzoek laten openen bij Ebay, die op zijn beurt het onderzoek opende bij de transport firma mondial relay. Dit onderzoek kan enige tijd duren. Echter had u geen geduld, en heeft u overal waar u kunt negatieve recenties beginnen neerpennen en onze goede faam proberen kapot te maken. Dit is zeer betreurenswaardig want het onderzoek liep. Dit werd u ook telkens zo gecommuniceerd. Toen bleek uit onderzoek, dat er inderdaad wat verkeerd liep bij de transportfirma, bent u 100% terugbetaald geweest uit het systeem. Echter heeft u uw fout van negatieve recenties voor niks, omdat u geen geduld had, nog steeds niet rechtgezet, wat ons als onderneming schade toebrengt, terwijl wij enkel algemene voorwaarden volgen. Dit kan worden aanzien als laster.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie2020