Klacht: product nooit ontvangen, wel afgeleverd maar niet bij ons

op 24 september 2017 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Ook wij ontvingen niet de volledige bestelling die we geplaatst hebben. Vervolgens wordt er een ‘onderzoek’ gestart dat feitelijk na 1 week pas echt gestart werd. Geïnformeerd wordt ik nauwelijks, tenzij ik ernaar vraag.
Laatste voorstel dat ik kreeg is om het product nogmaals te bestellen en na afronding van het onderzoek een creditnota te ontvangen. Ik heb 23 augustus melding gemaakt van een niet geleverd pakket. 19 september sta ik nog met lege handen.

Wanneer Centralpoint de afhandeling niet in handen legt van de transporteur maar mij sneller tegemoet komt door geld terug te storten of het product alsnog te leveren.
Ik kan nu al langere tijd geen gebruik maken van mijn bestelling door het missen van een onderdeel!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Central Point

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ekesginmeel@gmail.com