Klacht: Product nooit ontvangen

Bramve op 02 juli 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

In begin april iets besteld wat 2 weken levertijd had, aanbetaling moeten doen voor het product. Nadat het na 3 weken nog niet hier was, maar eens gebeld met otto, aangezien we wel al betalings herrineringen kregen.

Kregen we van de klantenservice te horen dat ze de betaling uit zouden stellen, het product toch echt al uit het warenhuis was en ze moesten onderzoeken waardoor het kwam.
Na een week wachten, en niemand die contact met ons op genomen had nog maar eens gebeld, waarna we precies hetzelfde verhaaltje te horen kregen.

Weer een week gewacht en terug gebeld waar het product bleef. Toen kreeg ik dood leuk te horen, Ja meneer net als op de website staat is het pas eind juni te leveren, meer kan ik hier ook niet van maken. Hierop waren wij dus zeer geïrriteerd aangezien we eerder te horen kregen dat het product allang naar ons onderweg had moeten zijn. Waarop wij het product willen annuleren. Dit was niet mogelijk dan moesten we een brief opsturen waarin stond dat wij het product nooit ontvangen hebben. Deze brief is inmiddels 4 weken geleden opgestuurd. Ook hier nooit wat over gehoord, of deze is aangekomen, hoe het met de status zit etc.

Nu krijgen wij wederom betalings herinneringen en achterstaande betalingen die wij niet betaald hebben, omdat we nooit het product hebben ontvangen, en het intussen allang geannuleerd hebben.

Wanneer we af zijn van dit gedoe met deze webwinkel, en we onze aanbetaling terug gekregen hebben. Intussen allang een ander product gekocht bij een andere winkel.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bramve

2 jaren geleden - Zonet contact gehad met otto, na 30 minuten in de wachtrij te hangen. Ze hebben onze brief dus nooit binnen gekregen/ ze zijn hem kwijt geraakt. Nogmaals doorgegeven aan de afdeling hoe en wat en ze zouden met ons contact opnemen. Erg lage hoop dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren na meerdere malen te horen hebben gekregen dat ze contact met ons op zouden nemen, en dit nooit gebeurt is. In het ergste geval moesten ze wederom de brief opnieuw sturen waar wij hem wederom opnieuw terug moeten sturen. Dus zijn we hoogstwaarschijnlijk weer 3 weken verder voordat er daadwerkelijk iets gebeurt. Bram

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

2 jaren geleden - De backoffice afdeling heeft klant een e-mail verzonden, daar in uitgelegd dat er een verkeerde communicatie is geweest en onze excuses aangeboden voor de brief waar ze nooit een antwoord op heeft ontvangen. Wij hebben de klantenrekening in orde gemaakt en de betaling teruggestort. klant ontvangt een waardebon voor de tuinmeubel die ze niet heeft ontvangen. Mvg Backoffice Otto b.v.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 02 juli 2020 om 08:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Bramve