Klacht: Product niet geleverd en zonder overleg retour gestuurd

op 14 juni 2021 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

2 weken geleden hebben mijn vriend en ik een salontafel besteld op Home24. Deze leek voor ons helemaal perfect, dus hadden hem besteld aangezien er nog weinig voorraad was. Alleen daar kwam het probleem. Ik was gedurende de hele dag thuis op de dag van levering, maar de tafel werd niet geleverd en er is niet aangebeld. Dus kregen we een mail ja er was niemand thuis en er wordt een nieuwe levering gepland. Vervolgens wederom niemand die langs kwam om de tafel te leveren. Vanavond een mail ontvangen, ja de tafel wordt retour gestuurd. Wij zijn echt niet te spreken over de service, dat er niemand langs komt om de tafel te brengen en vervolgens wordt teruggestuurd, terwijl er nu geen tafels meer op voorraad zijn.

Wij zijn tevreden wanneer wij de tafel alsnog ontvangen. Waren erg blij toen we dit formaat en deze stijl tafel gevonden hadden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoleeezbx