Klacht: Product niet geleverd en waardeloze klantenservice

op 28 juni 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Op 3 mei 3-in-1 cameralens voor smartphone besteld. Verwachte levertijd: binnen 2 weken. Op de betaalbevestiging (die ik een kwartier later ontving) was dit al aangepast naar 3 weken.
Op 25 mei mail gestuurd naar klantenservice omdat ik het product nog niet had ontvangen.
28 mei: Groupdeal reageert en geeft aan dat de bestelling “in verzending” is en dat ik deze in de loop van de week zal ontvangen.
2 juni: nog steeds niets ontvangen, ik stuur weer een e-mail naar Groupdeal.
8 juni: Groupdeal reageert. Ze vinden het ontzettend vervelend dat ik de lens nog niet heb ontvangen. Dit is echter de fout van de post, daar is waarschijnlijk iets mis gegaan. Ze hebben de leverancier op de hoogte gebracht en deze zal mijn bestelling opnieuw verzenden. Binnen 8 werkdagen mag ik mijn bestelling verwachten.
23 juni: ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik ben er klaar mee en geef aan bij Groupdeal dat ik nu social media en klachtensites ga inschakelen zodat ik anderen kan waarschuwen om geen zaken met deze firma te doen. Als ik op internet kijk dan zie ik dat ik zeker niet de enige ben die dit soort problemen heeft met Groupdeal. Het regent (duizenden!) klachten over Groupdeal.
Op 27 juni krijg ik een reactie van Groupdeal waar de honden geen brood van lusten. In feite krijg ik op mijn kop en zou ik moeten weten en begrijpen dat er én bij de post én bij Groupdeal mensen werken en dat daar dan dingen fout kunnen gaan. Bovendien vond de dame van de klantenservice dat Groupdeal mijn klacht al opgelost had door de lens opnieuw toe te sturen. Dat ik de lens nog steeds niet ontvangen heb doet er blijkbaar niet toe?

Tevreden zijn over Groupdeal is een gepasseerd station. Ik ben tevreden als mijn bestelling eindelijk bezorgd wordt en ik nooit meer iets met dit bedrijf te maken hoef te hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 28 juni 2017 om 13:29 geantwoord

Beste mevrouw Geerinck,

Dat uw bestelling na al die weken nog steeds niet is geleverd, is uiteraard erg vervelend en totaal niet de bedoeling.
Wij zullen er daarom voor zorgen dat het probleem alsnog opgelost wordt.
Het is jammer dat u niet heeft ingezien dat wij ook ons best hebben gedaan om het probleem al eerder op te lossen door de bestelling naar u te laten nazenden.
Dat deze nazending uiteindelijk ook niet is aangekomen, is ontzettend jammer maar hiermee houdt onze service naar u toe niet op.
In dat geval helpen wij u namelijk graag nog verder, alleen die kans heeft u ons (nog) niet gegeven omdat u naar aanleiding van de laatste mail van onze kant (waarin wij vroegen of de bestelling ondertussen al geleverd is) behoorlijk denigrerend naar onze klantenservice deed en hier een hele mail over vol geschreven heeft.
Wij hebben al die tijd niets kwaads bedoeld met onze mails en wij hoopten u enkel te kunnen helpen met het probleem.

Ondanks dat wij in uw ogen waarschijnlijk niets goeds meer kunnen doen, hebben wij de leverancier nogmaals gevraagd om uw order na te zenden.
Wij hopen uiteraard dat deze nazending wel zal aankomen!
Mocht ook dit na 8 werkdagen weer niet geleverd zijn, dan zullen wij sowieso het aankoopbedrag op uw rekening terugstorten.

Wij vernemen in dat geval graag van u per mail of de 3-in-1 lens volgende week bij u in de brievenbus ligt of niet.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Heeft op 29 juni 2017 om 09:16 geantwoord

Niemand kan aannemelijk maken dat je als bedrijf je best doet om een klant service te verlenen als je

A: alleen maar in actie komt wanneer de klant (weer) aan de bel trekt. Je volgt zelf niets op.

B: verwacht dat je geloofwaardig overkomt als je roept dat iets keer op keer weer opgestuurd is, maar nooit aankomt. 1 keer kan gebeuren, 2 keer is al ongeloofwaardig.

Jullie laatste mail naar mij was een reactie op mijn mail waarin ik aangaf dat mijn bestelling weer niet binnen de beloofde termijn was afgeleverd (3e keer!). Dat jullie dan aan het eind van jullie mail vragen of mijn bestelling al geleverd is... Tja, dat is niet omdat jullie daar zo nieuwsgierig naar waren of dat jullie zelf bedacht hadden om iets op te volgen.

Ik vind het vervelend dat jullie menen te kunnen doen alsof jullie continu bezig zijn geweest met mij te helpen en dat ik daar maar geen gebruik van wenste te maken. Daarom zet ik hieronder de tekst van jullie laatste e-mail aan mij, zodat mensen begrijpen waar mijn pissige reactie vandaan kwam.

\"Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u het zo ziet. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er wat mis gaat bij de post tijdens het verzenden van uw product. Bij brievenbuspost zit geen track & trace code, dus we kunnen niet zien waar de kink in de kabel zit. Naar mijn idee hebben we dit opgelost door de kabel opnieuw toe te zenden. Hopelijk begrijpt u dat er bij de post, maar ook bij bedrijven zoals wij, mensen werken. En waar mensen werken kunnen fouten ontstaan. Ik hoor graag of u de kabel inmiddels al heeft ontvangen. Een fijne dag verder.\"

Dit was dus de reactie nadat ik voor de derde keer mijn bestelling niet op het toegezegde tijdstip had ontvangen.

Fijn dat jullie nogmaals opdracht hebben gegeven om de cameralens op te sturen. Ik hou maar even niet mijn adem in tot hij op de deurmat ligt

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelgeerinck