Klacht: product niet geleverd en geld niet teruggestort

op 15 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

helaas moet ik een klacht indienen over het volgende: Ordernummer 201606-002434479 Op 04-06-2016 kocht ik een Philips blender bij BCC Deventer dat niet meer op voorraad was, vervolgens heb ik besteld en in de winkel betaald met de bedoeling dat het product op 06-06-2016 in Maastricht afgeleverd zou worden (zo staat op de factuur vermeld) Tot nu toe is het nooit geleverd en na 4x bellen is steeds beloofd het aankoopbedrag terug te storten. De 1e keer zei men dat het 10 dagen zou duren, na 1 maand zei men dat het gemiddeld 10 dagen zou duren, terwijl we al een maand verder waren. Nu is het inmiddels half juli en ik heb nog steeds geen geld terug. Ik voel me inmiddels opgelicht. Ik heb netjes vooruitbetaald en nooit het product ontvangen. Bovendien zijn jullie slecht telefonisch bereikbaar en het 0900 nummer heeft me dus ook nog meer geld gekost. Ik eis per omgaande mijn aankoopbedrag terug en vraag aan jullie wat jullie gaan doen om dit goed te maken. BCC: low service-high prices??

als het geld per omgaande teruggestort wordt en een compensatie geregeld wordt voor al het ongemak en de 0900 belkosten

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juli 2016 om 14:28 geantwoord

Beste Xlox,
Dat is wel een erg lange wachttijd, ik zal het nagaan en kom daar zo spoedig mogelijk op terug.

Groet,
Sander / BCC CustomerCare --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Alle klachten die gemeld zijn door xlox