Klacht: Product niet geleverd

op 15 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb bij Ikea Utrecht een Hemnes Bedbank gekocht maar omdat we hem niet in de auto konden meenemen, hebben we gekozen voor bezorgservice voor €29,95. Vandaag zou hij geleverd worden tussen 8.00-18.00u. Hij is niet geleverd en er is ook geen contact met mij opgenomen.
Dus nam ik contact op met de klantenservice van Ikea. Zij gaf aan dat het product niet bezorgd kon worden en ik moet wachten tot Ikea contact met me opneemt. Met als gevolg dat ik voor niks vrij heb genomen en op de grond moet slapen want me oude bed had ik al weggehaald zodat ik de ruimte had om de nieuwe bedbank in elkaar te zetten.

Als er duidelijkheid komt over de bezorging en deze niet te lang op zich laat wachten. Ik slaap niet graag op de grond. En er is betaald voor deze zogenaamde service dus als er geen gepaste oplossing komt wil ik mijn bezorgkosten van €29,95 terug

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 14:50 geantwoord

Hej Patricia,

Door drukte lezen we je bericht nu. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat de levering niet goed is gegaan :( We kunnen het voorstellen dat je het niet prettig vindt om op de grond te slapen. We hebben je melding in ons systeem opgezocht en zien dat je klacht inmiddels afgehandeld is.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door patricia_brouwer