Klacht: Product niet bezorgd

op 29 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren tussen 14:00 en 16:00 uur zou er een pakje worden bezorgd.
Er kwam niets.
De tijdlijn geeft aan dat het pakje bezorgd is, maar daar onder staat dat het pakje vandaag tussen 14:00 en 16:00 bezorgd wordt.
Ik ben er dan niet.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakje vandaag Vooor 14:00 uur komt of morgen tussen 9:00 en 10:30

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 30 juni 2017 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mieke,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet is afgeleverd.
Direct zijn wij uw bestelling nagelopen.

De bestelling is bij ons retour gekomen met een onbekende reden op 29 juni. U heeft een mail ontvangen dat uw zending terug gekomen is. U heeft de mail beantwoordt met uw adresgegevens, zodat wij de bestelling opnieuw kunnen aanbieden.

Wij wensen u alsnog veel plezier toe met uw bestelling!

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke Koenen