Klacht: product maand over datum

op 21 september 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

ik ben vanmiddag bij ah geweest . buiten mijn gewone boodschappen heb ik even gekeken naar de stelling met afgeprijsde produkten, en heb potjes devos lemmon gekocht de ene tartaar saus met tht juni 2018 .
de beaernaise saus had een tht van SCHRIK NIET 18/05/2017
dit produkt is 4 maand over datum, het filliaal gebeld in hengelo groot driene en ene Heer WESSELINK zij dat ik het potje terug kon brengen en mijn geld terug krijg. ik vind dit een zeer slecht antwoord niet eens een excuse als ik de NVWA of de firma SENSE in schakel kan dit de A.H veel geld kosten maar hier ben ik niet op uit.
een helemooie bos bloemen zou op zijn plaats zijn.anders ga ik alsnog actie ondernemen om de NVWA en de firma SENSE doorgeven hoe de de tht bij de A H te werk gaat

zie bovenstaande, een zeer mooi boeket bloemen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht monet

8 maanden geleden - Dat krijg je er van, geen personeel op de wekvloer , en de managers de zakken vullen. TOTAAL GEEN CONTROLE. A.H SCHAAM JE wel klanten proberen binnen te halen maar geen service,!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monet