Klacht: Product binnen ruil termijn afgeprijsd.

op 29 augustus 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Op 15-08 kocht ik het kingsize dekbed van 22 euro. Gezien het warme weer is het dekbed uit de verpakking, maar nog niet gebruikt. Nu twee weken later (29-08) is hetzelfde dekbed in de aanbieding voor 17.90 euro. Ik heb me bij de klantenservice gemeld met de bon en pinpas plus digitale afschriften om het verschil terug te krijgen. De winkel op Zuidplein staat erop dat ik met mijn gekochte dekbed van 230×220 naar de winkel kom, omdat ik de bon wel eens gevonden kan hebben. Ik zou de boel wel eens kunnen bedonderen gezien mijn leeftijd. Alle aangedragen bewijzen werden van tafel geschoven ook het feit dat je niet zo snel met een dekbed heen en weer reist in de metro. Ik was een beetje overdonderd en ook best wel beledigd dat er in eerste instantie vanuit gegaan wordt dat ik niet eerlijk ben.

Ik ben tevreden wanneer het verschil mij teruggegeven word.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crotgans