Klacht: Product aangesmeerd terwijl ik zei dat ik niks wilde afsluiten

Vermeerod op 12 oktober 2020 over BEDRIJVEN-ONLINE.NL in de categorie Internet Diensten

Ik heb een deal gesloten met een Ander bedrijf en toen ik gebeld werdt door bedrijvenonline deden ze zich voor als het andere en ik zij nog zo dat ik niks wilde afsluiten nee zei ze ik bel alleen om te vragen of we u vrijblijvend mogen bellen of het is bevallen of niet en ze starten de band en vroeg het nog een keer met snel nog een paar dingen wat verwarrend was dus ik zeg nog ik sluit niks af toch nee zegt ze ik stop de band en dan leg ik het je nog een keer uit en benadrukte dat het alleen om vrijblijvend te vragen of het bevallen was en starten de band opnieuw en weer een verhaal dat erg leuk alsof het van dat andere bedrijf kwam en ik zei ja op de band en daarna zij ze nog een keer over dat bellen en ja hoor een factuur op de mat die ik niet ga betalen natuurlijk

Als ze de factuur intrekken en me met rust laten

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEDRIJVEN-ONLINE.NL

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEDRIJVEN-ONLINE.NL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermeerod