Klacht: Problemen rondom betalingsmethode

op 27 juli 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 26-07-2016 afgeprijsde Ugg’s gezien op http://www.ugg.com/nl en ze besteld voor 129,95. Op 27-07-2016 een e-mail gekregen dat er problemen waren rondom de betalingsmethode en daarom de bestelling geannuleerd is. In de mail staat niks over het terug storten van geld dus de conclusie getrokken dat ik ben opgelicht. Geld is gestuurd naar: STG AYDEN op 26-07-2016 om 19:04 twv 129,95. Omschrijving: 1414695526129495 0030001675270879 Deckers 000898Deckers. Kenmerk: 0030001675270879. IBAN: NL51ABNA0565668625

Als ik mijn geld terug heb (ik ben een student dus ja, dat geld wil ik terug zien) en dat degene zijn excuses aanbied en zegt dat ik inderdaad ben opgelicht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 27 juli 2016 om 16:57 geantwoord

Geachte mevrouw Ouw Nonnas,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan, in dit geval UGG, onderdeel van Deckers.

De betaling is succesvol verlopen, je kunt Deckers contacteren via:

orderconfirmation@deckers.com

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nonnas