Klacht: Problemen na ongevraagde overstap van Norman naar AVG

op 17 februari 2018 over AVG.com in de categorie Computerwinkels

Anderhalf jaar geleden heb ik een contract voor 3 jaar afgesloten met Norman. Vorig jaar werd dat door Norman zomaar ongevraagd omgezet in een AVG-abonnement.
Afgelopen week kreeg ik plotseling een melding dat mijn “AVG-free” was verlopen en ik moest gaan betalen. Dit is fout, omdat: ik heb betaald voor Norman en daarmee voor AVG-betaald en niet voor AVG-free en dit betaalde abonnement dus nog anderhalf jaar loopt,

Contact opnemen met AVG over HUN FOUT blijkt ontzettend moeilijk of duur Gisteren had ik zowaar een chatingang, maar er werd gevraagd er later op terug te komen, wegens de drukte. Vandaag (zaterdag) is de chatoptie er niet.

Bellen is ontzettend duur (0,90 cent per minuut of 20,- euro per probleem) om HUN FOUT opgelost te krijgen.,

Ten eerste wanneer de fout met AVG-free of betaald voor mij is opgelost en ik AVG dus nog anderhalf jaar ongehinderd kan gebruiken en ten tweede als ik gewoon contact kan opnemen per e-mail of liefst per chat of anders met normaal geprijsd telefoneren.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atwielen