Klacht: problemen met warm water

op 15 januari 2014 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Al een aantal maanden problemen met nachtstroom.
Verschilende keren gebeld met stedin en eneco, deze wijzen constant met t vingertje naar elkaar!! Maar voorlopig zit niet alleen ik, maar de hele wijk met dit probleem!!
Word er nou kotsziek van en kost mij tot nu toe alleen maar geld en een hoop stress!!
Wil nu graag een oplossing zien!!

Als t verholpen is!!

Bericht van Stedin

3 jaren geleden - Geachte mevr. Hubers, Wat vervelend om dit te horen. Uw klacht is door Stedin in behandeling genomen. Er wordt hard gewerkt aan herstel. Helaas is dit niet binnen een bepaalde termijn opgelost. Excuses voor alle ongemak U kunt dagelijks uw status volgen via http://www.stedin.net/Storingen/Pages/Storing_laag-_en_hoogtarief.aspx Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rachid Stedin Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 05 februari 2014 om 14:10 geantwoord

Geachte mevr. Hubers,

Wat vervelend om dit te horen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Rachid
Stedin Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door elly hubers