Klacht: Problemen met uitbetalingen en onbeschofte arrogante werknemers die liever niks voor je betekenen dan dat ze je ergens mee helpen.

op 31 mei 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Ik ben vanaf vorig jaar mei begonnen aan een traject van 4 maanden met behoud van uitkering bij nedcar via adecco. Het enige wat wij van adecco kregen was reiskosten €35,- euro. Zelfs daar ging het wekelijks mee mis. Nu ben ik een jaar verder en ben in april aan mijn tweede half jaar contract begonnen en weet nog steeds niet wat voor loon ik heb. Die hebben zogenaamd met een bug in hun systeem te maken al twee maanden betalen wel beslagleggers uit en zelf krijg ik een bedrag van €41,50 uitbetaald. Op mijn loonstrook zie ik dat mijn vakantiegeld naar de deurwaarder is verdwenen maar staat er geen gewerkte uren en niks bij maar wel een verrekening van een voorschot die ik nooit heb gehad. En wanneer je ze telefonisch probeert te bereiken zijn ze kortaf en/of hangen ze de telefoon gewoon op enzovoorts enzovoorts

Ik ben tevreden wanneer ik krijg waar ik recht op heb en dat is dat deel van mijn loon dat niet naar de deurwaarder moet en dat hun maar 1 duidelijke loonstrook sturen per week en niet vijf of zes verschillende want heb nu geen duidelijkheid van wat ik verdien. Dat zogenaamde bug van hun geloof ik niet meer in dat bestelen van werknemers kan gewoon niet verder er gaan ongelukken vallen bij nedcar...VDL zorg dat adecco hun zaakjes in orde hebben of zoek een ander bureau zoals Randstad dat WEL kan want ik hoor niemand die via Randstad werkt klagen over hun loon!!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adecco over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 20 juni 2017 om 12:51 geantwoord

Geachte heer Gressmann,

wij willen u verwijzen naar alle voorgaande communicatie welke u heeft gehad met onze collega en de medewerkers van VDL Nedcar zelf.
Wij zullen verder over de kwestie geen reactie op deze plek meer geven, maar wanneer u nog aanvullende informatie wenst kunt u contact opnemen met de vestiging.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR

Alle klachten die gemeld zijn door Adecco deugt niet