Klacht: Problemen met uit betalen

op 18 mei 2017 over Adecco in de categorie Uitzendbureaus

Ik werk voor adecco bij Vdl NedCar al 6 maanden +

Week 17 geen loon uitbetaalt omdat ze geen uren hadden gekregen via het batch systeem oorzaak nieuwe contract na 6 maanden getekend maar het hoofdkantoor heeft alles stop gezet ipv door laten lopen .. Kan gebeuren

Correctie zou plaats vinden in de 18de week
Voorschot zou worden aangevraagd zodat ik niet zonder geld kwam te zitten echter kreeg ik helemaal niks die week

Week 18 weer geen loon al mijn geld 739 euro hebben ze zonder mijn toestemming naar een tijdbank systeem geplaatst.

Na 3 keer aangegeven te hebben dat ik niet wou deelnemen aan de tijdbank (tijd voor tijd) optie zowel schriftelijk al mondeling

Oplossing van hun kant voorschot en woensdag word alles gecorrigeerd

Het voorschot zou 70% zijn van De 739 euro bedrag wat ik echter vandaag kreeg was 300 euro geen 70% procent en volgende week woensdag zou de rest komen ?

Weinig hoop erin 2 weken zonder mijn verdiende geld en er worden steeds weer constructies bedacht waardoor ik mijn geld steeds later krijg

Maar onder tussen wel 47.5 uur per week moet werken voor ze

Als alles uitbetaalt word zonder onzin of smoesjes

Rekeningen lopen op en kom erdoor in de problemen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adecco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adecco

Heeft op 20 juni 2017 om 12:54 geantwoord

Geachte heer Van de Wall,

volgens onze gegevens zouden alle voor u ontbrekende betalingen inmiddels moeten zijn voldaan. Wanneer dit niet het geval is dan vernemen wij dit graag via quality@adecco.nl . Mochten wij inderdaad hierover bericht krijgen zullen wij contact opnemen met de desbetreffende locatie om te zorgen voor een volledige verwerking.

Hoogachtend,

Adecco Quality & CSR