Klacht: Problemen Met Terug betalen van Samsung note 7

op 15 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Geachte

Ik heb een klacht over de service van Samsung klanten dienst, Ik heb sins Laats jaar in September 10 toestellen note 7 gestuurd naar samsung, de eerst 2 toestellen was ik in contact via call center in september gestuurd is geweest en de ander begin Januari. Beiden zijn betaald geweest , de 1 op October 2016 en ander begin april.
Nadien heb ik contact opgenomen via messenger , zo kan ik alles sturen en al de bewijzen behouden.
Heb contact opgenomen met een `kiefer waar ik nadien in 8 toestellen heb gestuurd van af april.
Het probleem is dat ik maar 4 toestellen uitbetaald is geweest en de 5 op komst is want heb een mail ontvangen op 28 november dat er een toestel zal uitbetaald worden.
Het probleem is ik probeer al maanden een directe contact persoon voor uitleg dat er 3 toestellen die nog moet betaald worden en niemand mij helpen, ze beweren dat alles uitbetaald is maar ze tellen de toestellen van vorige jaar die er niks meet te maken hebben.
Heb de bewijzen doorgestuurd via messnger van de betaling en toch begrijpen ze niet.
ik zoek een directe persoon waar ik er naar toe kan gaan en mijn situatie uitleggen maar niemand kan mij daarbij helpen.
Via messenger Kiefer , ze beweren dat de persoon er niet meer werk waar ik al 6 maanden contact heb, heb er naar toe gebeld in brussen en ze zeggen via messnger dat ze niet meer kunnen helpen , ze hebben mij doorverwezen naar klanten dienst maar ik er naar bel , ze vertellen dat ze mij gingen terug bellen en niks van gebeurd, heb deze avond 3 gebeld waar de 1 zeg terug contact op te nemen via messenger en de ander verteld via mail waar ik antwoord en email niet klopt .
Ik heb geen directe contact waar ik naar toe kan gaan mijn situatie kan uitleggen en bewijzen laten zien dat ze nog 3 toestellen moet terug betaald worden.
Word van dienst naar ander dienst gestuurd waar niemand mijn kan helpen en frustatie kan begrijpen.

zou graag hulp willen hebben aub

helemaal niet , kan nergens terecht en heb nog nooit zo een slechte service gehad.

Zit nu al 6 maanden in contact en niemand kan mij er bij helpen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abudisney