Klacht: Problemen met levering van pakket voor de derde keer

op 22 december 2017 over GLS in de categorie Logistiek

Maandag op een webshop voor de derde keer besteld, weer verzending met GLS ondanks slechte ervaring in het verleden. Wederom is het pakketje niet geleverd, ondanks dat er op de track & trace werd vermeld dat hij vandaag geleverd zou worden. Waarschijnlijk gaan ze het pakket nu pas na het weekend leveren. Tevens is het belachelijk dat ik telkens 1,- per gesprek met de klantenservice moet betalen. Met dit bedrijf heb ik vorige keer vier keer gebeld, ook heeft de webshop destijds 3 keer gebeld met de klantenservice om af te spreken dat het pakket op een pick-up point zou worden afgeleverd. De volgende dag werd het ondanks deze vragen gewoon bij mijn buren afgeleverd. Ik heb twee keer te maken gehad met een sorteerfout. Ook heb ik een keer een melding gekregen dat ik niet thuis was, ondanks dat ik gewoon in de woonkamer zat op moment van die melding.
Zowel matige sorteerdienst als matige pakketbezorgers blijkbaar. Tot nu toe de meest onbetrouwbare leverancier die ik heb meegemaakt. Met PostNL, DPD en DHL heb ik deze problemen nog niet gehad.

Dit bedrijf is zo onbetrouwbaar, dat ik het iedereen afraad nog gebruik te maken hiervan.
Pakketnummer 43170015088814

Alle klachten die gemeld zijn door JCP2245