Klacht: Problemen met e-mail en e-mail account vanaf 7 november 2012

op 17 december 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Vanaf 7 november heb ik problemen met
• mijn e-mail en e-mail account.
• Problemen met webmail
• Met “mijn XMS” waarop ik mijn e-mail account op geen enkele manier kan benaderen
• Ik heb ongevraagd een nieuwe gebruikersnaam toegewezen gekregen (de naam van mijn vrouw) terwijl ik persoonlijk de contractant ben

De eerste week heb ik meer dan 20X de servicedesk proberen te bereiken.
2x ben ik er doorheen gekomen: we gaan met uw probleem aan de slag

8 en 10 november heb ik via een mail aan de helpdesk mijn problemen kenbaar gemaakt.
Wel ontvangstbevestiging gekregen met het bericht: Hartelijk dank voor uw e-mail. U ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.
Tot op heden heb ik niets gehoord
26 november heb ik beide mails met de antwoorden weer aan de helpdesk toegezonden.

Hierbij een korte samenvatting van de problemen die ik gemeld heb:

Mail:
1. Mailadres 2: aan dit adres gezonden mails komen niet aan
2. Kan binnen “Mijn XMS” mijn mailgegevens niet benaderen
3. Web mail: functioneert gebrekkig; ik kan bijvoorbeeld in web-mail geen mails verplaatsen of sub-mappen aan maken.
Ook ben ik al mijn in web-mail ingevoerde contactpersonen kwijt

Klantgegevens en “Mijn XMS”
1. Het abonnement staat op naam van ondergetekende B. van den Berg, maar als nieuwe gebruikersnaam kreeg ik de naam van mijn vrouw toegewezen ( M. wilders) en als contactmail ook haar mailadres; dit mailadres heb ik inmiddels kunnen wijzigen; maar het is me niet gelukt om de gebruikersnaam te wijzigen ook niet via telefonisch contact met de servicedesk.
Ik wil zsm deze gebruikersnaam gewijzigd hebben; want op mijn xms lukt dat niet.
2. Het lukt mij niet op “mijn xms” alle pagina’s te raadplegen.
Ik kan bijvoorbeeld de aangemaakte mailaccounts niet benaderen en beheren.

Het is inmiddels 17 december en nog steeds bestaan de bovengenoemde problemen en heb ik ondanks herhaalde verzoeken via de mail en via de servicedesk geen enkele duidelijkheid over termijn waarop deze problemen opgelost zijn.

Ik hoor graag van XMS
• Wat kan ik nog meer ondernemen om deze problemen op te lossen?
• Op welke termijn verwacht u dat deze problemen uit de wereld zijn?

Als XMS zorg dat
ik weer alle emailadressen kan gebruiken.
ik weer mijn email account kan beheren
ik weer webmail kan gebruiken

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

6 jaren geleden - Beste meneer Van den Berg, Wij vragen u hierbij een e-mail te sturen naar webcare@xmsnet.nl o.v.v. [Kenmerk: 1212-28800] (inclusief de haakjes) met daarin de volgende informatie: - op welk(e) e-mailadres(sen) kunt u geen e-mail ontvangen ? - van welk(e) e-mailadres(sen) mist u het adresboek ? - bij welk(e) e-mailadres(sen) kunt u geen submappen aanmaken en/of e-mails verplaatsen ? Helaas zijn er op dit moment nog een aantal functionele problemen met het gebruik van Mijn XMS, o.a. het kunnen gebruiken van alle pagina's binnen Mijn XMS en het benaderen van de e-mail instellingen horen hierbij. Onze collega's zijn druk bezig om de oorzaak van deze problemen te achterhalen, zodra dit is gedaan kunnen we beginnen met het oplossen van deze problemen. Voor het aanpassen van uw gebruikersnaam hebben wij een melding gemaakt bij onze collega's, zodra wij de afmelding hiervan hebben ontvangen zullen wij dit natuurlijk aan u doorgeven. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

Bericht van XMSNET

6 jaren geleden - Beste meneer Van den Berg, Bedankt voor het snelle reageren op ons verzoek, wij hebben de informatie over de e-mailadressen doorgestuurd naar onze collega's voor onderzoek. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is zullen wij opnieuw contact met u opnemen, wij bellen u later vandaag op om het tijdelijke wachtwoord voor Mijn XMS aan u door te geven. Met vriendelijke groet, Tim de Jongh XMS Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 24 januari 2013 om 12:35 geantwoord

Beste meneer Van den Berg,

Sophie
XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht Bernard Damasus van den Berg

6 jaren geleden - Aan Sophie van Webcare XMS: U melde mij donderdag 24 januari het volgende: "Beste meneer Van den Berg, Het blijkt helaas niet mogelijk te zijn om dit aan te passen. Het aanpassen zorgt voor extra problemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare" Ik vind: 1. het verbijsterend dat de problemen niet opgelsot zijn en dat u of XMS op de klacht meld dat de problemen wél opgelost zijn. 2. Doordat de problemen niet opgelost zijn kan ik niet eens mijn mailaccount of andere instellingen beheren op "mijn XMS". Hoe en waneer gaat u mijn problemen wél oplossen

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Bericht van XMSNET

6 jaren geleden - Beste meneer Van den Berg, Dit probleem is inmiddels te verhelpen. Dit kunt u doen via Mijn XMS. Bij de e-mailinstellingen. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bernard Damasus van den Berg