Klacht: problemen met afspelen opnames

op 26 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

reeds een maand of 3 ervaren wij een storing met de TV. als wij een opgenomen programma willen terugkijken dan blijft het ontvangstkastje hangen bij “opnames”. dir duurt een aantal minuten om daarna compleet uit te vallen. Het ontvangstkastje start dan weer automatisch op. O dit duurt een aantal minuten. proberen wij wederom de opname alsnog te bekijken begint het probleem weer opnieuw: vasthangen, uitvallen ,her starten. indien wij een programma willen kijken duurt het ook hier een tijd voordat wij kunnen scrollen met behulp van navigatie pijltjes. ik heb hierover 4 x gebeld en het probleem was alom bekend. echter: de 1ste medewerker deelde mede het kastje te resetten (heb ik niet gedaan) de 2de medewerker deelde mede dat mij zou zijn medegedeeld dat ik na 20 dagen teruggebeld zou worden. het probleem was alom bekend men werkte hieraan…de 3de deelde mede dat resetten GEEN nut had: software probleem. wederom wachten. Telfort zou het e.e.a. vergoeden. de 4 de deelde eveneens mede Telfort zal vergoeden. alom bekend probleem (software) en telkens bellen had geen zin. ik moest maar wachten. nou kan ik zelfs totaal GEEN opgenomen programma meer bekijken. Dit probleem is dus erger geworden. ik wil overstappen naar andere provider

on cloud systeem is prime. zelfs als alles uitvalt (stroom o.d.) wordt een programma opgenomen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door just paul