Klacht: Problemen levertijd

op 03 april 2013 over design247 in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb in de afgelopen 2 jaar al veel meubels gekocht bij Design247 (ik ben interieurstyliste).
Tot nu toe is dit heel erg goed verlopen, op tijd geleverd en gelukkig nooit beschadigingen gehad.
Echter, nu ben ik zelf ook al 4 maanden aan het wachten op mijn bestelling. Ik heb in februari een mail ontvangen dat er 3-4 weken vertraging was, kan gebeuren, zeker in de meubelbranche.
Maar sindsdien heb ik zelf al 2x contact opgenomen omdat ik niks van ze hoor, beide keren beloven ze dat de meubels een week later binnen zullen zijn…
Vandaag beloven ze dat het volgende week binnen zal zijn, maar ik begin langzaamaan ook het vertrouwen te verliezen.
Het is vooral vervelend omdat ik ook telkens aan mijn klant moet melden dat er vertraging is.
Erg jammer dat het zo moet gaan na alle positieve ervaringen die ik met hen had…

Nakomen van hun afspraak om te leveren, dat ze mij zelf op de hoogte houden ipv dat ik er zelf steeds achteraan moet. En een financiële tegemoetkoming zou in deze niet misstaan... Alleen al voor alle tijd en moeite die ik erin heb moeten steken.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over design247

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over design247 nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door design247 in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat design247 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

design247

Heeft op 10 april 2013 om 12:06 geantwoord

De meubelen van de klant komen vandaag binnen. Onze welgemeende excuses voor alle opgelopen vertragingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wba