Klacht: probleem? zoek het zelf uit!!!!

op 27 september 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste heer/ mevrouw,
Ik en mijn vriend hadden vorige week een vlucht gemist vanuit Mallorca naar Amsterdam, aangezien deze vlucht in de nacht was hebben wij ons vergist in de datum.

Wij kwam hier pas achter nadat de receptioniste ons in het appartement belde.
Daarna heb ik z.s.m. contact proberen op te nemen met reisleidster contact persoon die aangewezen was. overigens duurde het 2 uur voordat ik met haar contact kwam.

Ik heb begrepen dat buschauffeurs niet zomaar een hotel mogen vertalen zonder alle reizigers afgestempeld te hebben in het logboek van het hotel, er moet minimaal gebeld worden.
Wij zijn nooit gebeld en hebben nooit een kans gehad om vooralsnog mee te gaan.

Ik heb dit nog nooit eerder met een airline meegemaakt, dat er niet eens gebeld wordt!
Overigens vliegen ik en mijn man regelmatig, voor werk en plezier. Voor ons was dit de eerste keer via Corendon, maar waarschijnlijk ook de laatste keer!

Uiteindelijk heeft de reisleidster na 4 terug gebeld, (terwijl wij per uur extra betalen voor het hotel) met het antwoord dat voor de volgende vlucht de komende dag, geen plek meer was.

Wij hebben zelf online 2 tickets gevonden voor de dezelfde avond nog, goedkoper dat wat corendon had aangeboden. ik vind het schandalig dat Corendon met zoveel partner dit niet eens kon aanbieden of helpen bemiddelen.
Ook heb ik voor een bagage stuk betaald, wat ik graag wens terug te ontvangen.

Even voor de duidelijkheid, ik begrijp dat het onze eigen verantwoordelijkheid is om een vlucht niet te missen, maar ik kan me niet voorstellen dat het nooit eerder is gebeurt. En daarvoor schandalig dat er geen 5 minuten gewacht is om ons op te roepen!
Wat een service!
De eerste en de laatste keer corendon! ik ga hier op meerdere klachtensites een melding van maken!

tegemoet komen van kosten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esperancab