Klacht: Probleem wordt niet opgelost

op 21 juli 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wij huren al 11 jaar een ketel bij Feenstra waar we vanaf het begin al problemen mee hebben. Steeds wel verholpen maar altijd tijdelijk. Nu hebben wij ons huis verkocht per 1 augustus en hebben wij te horen gekregen dat de ketel niet meer repereerbaar is. Wij krijgen nu de keus tussen het contract afkopen (loopt nog) of de kosten betalen van het aansluiten van een nieuwe. Aangezien wij het huis met de huurketel hebben verkocht lijkt het ons niet terecht kosten te betalen voor iets waar wij geen gebruik van gaan maken.

Als er een goed werkende ketel is voor de nueuwe bewoners

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 31 juli 2017 om 13:33 geantwoord

Geachte mevrouw D* J***,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij vorige week meerdere malen telefonisch contact met u gehad. Afgesproken was dat wij de huurketel op vrijdag 28 juli zouden komen demonteren om vervolgens een nieuwe huurketel te plaatsen voor de nieuwe bewoner.

Vanmorgen hebben wij elkaar nogmaals gesproken en hebben wij vernomen dat alles volgens plan verlopen is. De huurovereenkomst hebben wij inmiddels per 31 juli ontbonden. Dit houdt automatisch in dat de teveel betaalde gelden gecrediteerd zullen worden.

Mocht u nog vragen hebben aan de hand van dit schrijven, dan kunt u e-mailen naar webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webare

Alle klachten die gemeld zijn door b. de jong