Mijn Klacht:
Op 3 juni heb ik een jurk gekocht bij Omoda, die ik meteen heb geretourneerd. Helaas heb ik geen bevestiging van de retourzending ontvangen via e-mail. Tot nu toe heb ik al vijf keer contact gezocht met Omoda, maar zij zijn telefonisch niet bereikbaar en geven aan niet in staat te zijn de telefoon op te nemen. Ik wacht nu al geruime tijd op mijn terugbetaling van 135 euro, terwijl ik zeker weet dat het pakket naar Omoda is gestuurd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld van 135 euro zo snel mogelijk terug te ontvangen.

