Klacht: Probleem met het verbinding

op 24 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een samsung S7 nieuwe maar ik krijg steeds van instanties te horen dat ze me niet goed kunnen verstaan, ik heb deze telefoon al twee keren voor reparatie gebracht nu is het de 3 keer al wat gaat er nu gebeuren want ik wil wel dat deze probleem word opgelost want ik betaal al een dure abonnement van 60 euro in de maand en moet nog 2 jaren mee wil graag een reactie aub?

Gewenste Oplossing:

Als het probleem is opgelost en dat jullie mij evt een ander toestel kan geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladyfar