Klacht: Probleem met bestelling

anoniem023 op 02 juli 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

ik heb 17 juni een bestelling geplaats deze hoorde 29 juni binnen te komen ik heb deze helaas niet ontvangen waardoor ik de klantenservice bel zij vertellen mij dat de artikelen die ik besteld heb niet meer op voorraad is en het bezorgd wordt zodra deze weer op voorraad is. 2 juli bel ik weer omdat artikelen die ik besteld heb gewijzigd zijn hierop bel ik weer met de klantenservice en dit keer wordt mij verteld dat ik mijn artikelen niet krijg voor de sale prijs meer omdat de sale dus blijkbaar zolang de voorraad strekt is. Ik vraag of zij dit even wilt na vragen en zij komt terug met het antwoord de collectie is veranderd en de artikelen die ik heb besteld ook weer bij de nieuwe collectie zitten maar dan voor een ander bedrag. Dus zara verkoopt mij een artikel watvuit collectie gaat en al uitverkocht is zodra ik heb betaald er wordt gezegt dat zij er niks aan kan doen dat ik het artikel toch nog voor de sale prijs kan krijgen. En hangt zo maar de telefoon op

Ik wil graag de artikelen die ik heb besteld of het nou van collectie veranderd of van code veranderd ik wil de prodycten kopen met de sale prijs. Zara mag de service wel veranderen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem023