Klacht: Probleem met activeren

op 18 juli 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag probeerde ik mijn internet te activeren. Aangezien dit niet lukte heb ik contact opgenomen met de klantenservice.
Een medewerker heeft met mij geprobeerd dit probleem op te lossen, echter was dit niet mogelijk. Er werd voorgesteld om een monteur langs te sturen. Daar ik werk, vroeg ik om een tijd door te geven. De enigste opties waren tussen half 9 en 13.00 en tussen 13.00 en ik meen 17.00. aangezien ik afhankelijk ben van derde vroeg ik of de monteur bij mijn buren kon aanbellen zodat zij oftewel de deur kunnen openen of om mee te lopen. Ook dit was geen optie. ik vroeg hierop om dan een tijd door te geven tussen een tijdsbestek van twee uren. Ook dit was niet mogelijk. Ik heb niemand gevonden die bereid is om in het ergste geval vier uur te wachten op een monteur.Ik ga er vanuit dat het grootste gedeelte van de mensen werken en ook met dit probleem zitten. Graag wil ik zo spoedig mogelijk een oplossing voor dit probleem en verwacht ik toch wat meer flexibiliteit in het oplossen van dit probleem.

Als mijn product is geactiveerd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

5 maanden geleden - Beste mevrouw v.d. Oever, Wij vinden het vervelend dat u problemen ervaart bij het activeren van uw diensten. Als nieuwe klant is dat uiteraard geen goed begin! Allereerst wil ik u vragen om de naam van mijn collega uit uw klacht te halen, indien nodig kunnen wij wat besproken is terugvinden in het systeem. Ik zie dat mijn collega u de mogelijkheden heeft uitgelegd. Helaas is het niet mogelijk om af te wijken van de tijdsblokken, hierin zijn wij afhankelijk van een extern monteursbedrijf. Ik snap dat het brede tijdsbestek lastig is in verband met werk. Is er een dag waarop er wel iemand thuis aanwezig kan zijn? Dan kunnen wij uiteraard met u meekijken of er op die dag een mogelijkheid is. De monteurstijden zijn van 08.30 - 12.30 of van 13.00 - 17.00. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 23 juli 2016 om 15:07 geantwoord

Beste mevrouw v.d. Oever,

Wij zien dat u de verbinding inmiddels succesvol heeft kunnen activeren. Wij hebben u getracht te bellen maar kon u helaas niet bereiken. Aangezien de verbinding inmiddels geactiveerd is beschouwen wij deze specifieke klacht als opgelost.

Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u Webcare bereiken via Facebook of Twitter.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Nitin
Caiway Webcare Team