Klacht: Probleem Horizonboxhdmi poort defect

op 05 juni 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nu al 3 keer gehad met onweer in de buurt dat de horizonbox HDMI port kapot gaat en tevens de HDMI poort van onze TV waar de horizonbox op aangesloten staat. De box is dus al 3 keer vervangen en 3 keer een HDMI poort kapot

We hebben een elektricien laten komen en alles laten nameten met een rapport dat alles in huis in orde is. Met de rest van de apparatuur is niks aan de hand en tevens een pc die met een hdmi kabel aangesloten staat op de tv.

Nu de laatste keer dus weer de hdmi poort kapot is op onze nieuwe tv van 3 weken oud hebben wij gevraagd of er een controle gedaan kan worden op onze coaxkabel die van buiten (kastje op straat) via de zijkant van het flat naar binnen komt bij ons. Dit ook mede omdat een hele poos geleden heel de straat is open geweest voor een nieuwe riolering en wij misschien het vermoeden hebben dat de mantel van een kabel beschadigd is.

Dit is ook aangegeven door de desbetreffende elektricien die dat als enige mogelijkheid nog zag waardoor het probleem kan ontstaan.

Nu wil de Ziggo hier dus niet aan en wuiven ze alles af en moeten we maar een klacht indienen. elke keer wordt alles afgeschoven op alles behalve hun eigen producten maar er is verder niks aan de hand met de rest van het huisapparatuur behalve de ziggo horizon box en de hdmi poort waar de box mee in verbinding staat.

Wanneer er een oplossing komt en het kastje van buitenkabel nagekeken gaat worden of er iets mee is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ms1985