Mijn Klacht:
Jaren geleden bij mijn lg Prada een telefoon verzekering afgesloten bij pro assist. na een aantal maanden ging die telefoon kapot. was niet meer te maken kreeg ik netjes van proassist bericht dat ik een andere telefoon mocht uitzoeken. heb ik in die tijd ook gedaan. omdat proassist in die tijd nog samenwerkten met Vodafone dacht ik dat mijn telefoon zelf ik het systeem van proassist werd aangepast. Dat blijkt dus niet zo. Mijn samsung s7 edge gaat kapot, ik bel proassist. Jammer mevrouw deze telefoon staat niet in onze gegevens. Tevens kreeg ik ook meteen de mededeling dat proassist al ongeveer 5 jaar niet meer samenwerkte met Vodafone??? werkelijk waar, dus ik heb in al die jaren premie betaald terwijl mijn telefoon helemaal niet verzekerd was. Even omrekenen 28 euro per kwartaal. is toch 440 euro. Maar nee hoor, ik kan fluiten naar mijn geld, en zit met een kapotte telefoon. En dan ook nog het lef hebben als ik mijn verzekering opzeg. mij te laten betalen tot maart 2017. Mij is nooit meegedeeld dat proassist niet meer samenwerkten met Vodafone, terwijl het mij ook netjes lijkt om dat even aan je klanten te melden.
kom op proassist,
Gewenste Oplossing:
compensatie voor de jaren dat ik voor niks verzekerd ben geweest,
geen premie tot maart 2017.
