Klacht: Eenzijdige opzegging verzekering zonder reden

NeefPaul op 15 augustus 2016 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren verzekerd bij ProAssist. Momenteel heb ik een schadegeval dat ik eind juli (jl.) wilde melden. Telefonisch kreeg ik te horen dat mijn verzekering was beĆ«indigd. De medewerker kon mij niet zeggen waarom: ‘daar ga ik niet over.’ Maar: ‘Ik wil u er wel op wijzen dat we ten allen tijde de verzekering zonder opgaaf van redenen mogen opzeggen.’ Hartstikke mooi. Ik werd geadviseerd per mail mijn vraag te versturen. Ik zou er binnen 5 werkdagen antwoord op krijgen. Nooit iets gehoord. Opnieuw gebeld; medewerker wist van niks over deze klacht. Opnieuw dat riedeltje. Nu is de vraag ‘intern uitgezet’. Ik krijg binnen een paar dagen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als ik een duidelijke toelichting krijg op de beslissing van ProAssist; eentje die er waarschijnlijk toe leidt dat de beslissing wordt teruggedraaid. Het moet hier namelijk om een vergissing gaan; er is niks bijzonders voorgevallen in de afgelopen jaren, en ik heb altijd netjes mijn premie betaald.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door