Klacht: Prisma aan de verkeerde kant in mijn bril gezet

op 14 november 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

In 2010 heb ik een recept (opgevraagd bij het ziekenhuis) gekregen voor een bril met prisma 3. Ik heb een variofocale bril laten maken bij EyeWish met de desbetreffende prisma.
Helaas kon ik niet wennen aan de bril, ik kreeg telkens hoofdpijn, maar veiligheidshalve heb ik hem met het autorijden toch telkens opgezet. Ik ben diverse keren teruggegaan naar de winkel met mijn klacht, maar ik kon de winkel uit met de woorden ‘u moet er gewoon aan wennen’.
In 2014 heb ik wederom bij Eyewish een nieuwe bril laten maken, ook weer met prisma en weer kon ik moeilijk wennen aan de bril.
Onlangs ben ik naar een andere opticien gegaan die mij gelijk doorverwees naar een oogarts.
Daar kom ik zojuist vandaan. Ze was in shock, want ik loop al jaren met het prisma gedeelte aan de verkeerde kant. Zij zag aan het dossier van het ziekenhuis uit 2010 dat het wel correct is voorgeschreven, maar de opticien heeft het verkeerd uitgevoerd. Hoe ga ik dit nu aanpakken, want mijn rechteroog is nu ernstig verslechterd door deze fout.

Komt u maar met een oplossing, ik heb nu echt goeie brillen nodig. Het lezen en autorijden gaat niet meer zonder. Mijn rechteroog is 'luí' geworden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 12 februari 2018 om 12:37 geantwoord