Mijn Klacht:
Na lang sparen hadden we eindelijk genoeg punten gespaard voor een straatje staatsloten (35 euro.)
Vanwege corona online bestellingen gedaan zoals iedereen. Ervan uitgaande dat je dan gewoon op je account besteld.
Maar niks is minder waar dit kan helemaal (nog steeds niet in deze tijd)
Na een jaar word de pas schijnbaar geblokkeerd. Is leuk maar ze hebben even geen rekening gehouden met corona. En in die tijd waren we gewoon voorzichtig.
Prima wimpeld het nu af als dit zijn de voorwaardes. Leuke voorwaardes maar rekening houden met corona word of kan niet gedaan worden.
Wat een bagger service en wij zijn nu meer dan 35 euro kwijt.
Gewenste Oplossing:
Wij vinden een goede oplossing dat wij de punten terug krijgen i.v.m. met corona en dat ze het spaarsysteem aanpassen zodat je het op account ook kan bestellen en verkrijgen.
En mochten je punten verdwijnen dat je als pashouder een melding krijgt dat je punten verdwijnen.
Zoiets in de trant van. Hé we hebben je al een heel tijd niet meer gezien?
