Klacht: Primera Nova Zemblastraat Amsterdam weigert pakketten Post NL

Plient op 17 december 2019 over Primera in de categorie Boekhandel

Deze kleine Primera kan niet alle pakketten aan van Post NL. Ze weigeren die dus regelmatig. Vervolgens wordt het ergens anders afgeleverd. Gisteren gebeurde mij dat. Ik vroeg waar het pakje dan was afgeleverd. Dat wisten ze niet precies. Dus ik eerst naar de Primera op de Haarlemmerdijk. Toen naar Post NL op de Singel. Daar vroegen ze mijn track en trace code. Bleek dat mijn pakje nog niet was aangemeld. Ik terug naar Primera. Die man liet me niet eens uitpraten. Ik wou zeggen dat het gek was dat zij niet naar mijn track en trace code gevraagd hadden. Maar hij was doof voor mijn klacht. En zei dat ik maar bij Post NL moest gaan klagen. Bij Post NL op de Singel was er een mevrouw met hetzelfde probleem. Zij ging ook een klacht indienen over dit Primera filiaal, en vertelde me erbij dat er al veel klachten over deze Primera online stonden. Ik begrijp nu waarom.
Dit filiaal kan beter geen afhaalpunt meer zijn voor pakjes. Waar is het gemak van bezorging, als je alsnog de halve stad door moet fietsen?

Als deze Primera of alle pakjes aanneemt, of geen afhaalpunt meer is. Ik zal ze in elk geval niet meer opgeven als afhaalpunt als ik een pakje bezorgd wil hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primera

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primera nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Plient